10 Mayıs 2010 Pazartesi

Kızım ne güzel gezdik dün seninle :) Önce Çamlıca'ya gittik. Biz dondurma yerken tabakların içine düşecektin neredeyse. Oralı olmayınca da çığlık çığlığa bağırmaya başladın. Dondurmadan dudaklarına biraz sürünce dakikalarca şapırdadın. Görüntün çok komikti. Birkaç damla erimiş dondurmanın seni bu kadar mutlu edeceğini söyleseler inanmazdım doğrusu :) Her zaman olduğu gibi temiz havaya dayanamayıp uyudun arabanda. Sonra elbise dolabını düzenlemek için Praktiker'e uğradık. Yürümeye başladığında kendi kıyafetlerini seçebilmen için düzenledik dolabı. Tabi bu bana her gün dolap yerleştirme olarak dönebilir... Olsun :) Benim kızım mutlu olsun yeter ki :)
Yine resmini çekemedim. Bu fotoğrafı 10 gün kadar önce çekmiştim...
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Listem

Etiketler